Conor, Abeke, Meilin i Rollan, czwórka przyjaciół z grupy Zielonych Płaszczy, wciąż nie mogą zaznać spokoju. Uknuta przez wrogów intryga sprawiła, że Zieloni znaleźli się w niebezpieczeństwie. Uznani za zdrajców muszą uciekać, by ocalić swoje życie i swój świat.
Kto wystąpił przeciwko nim? Kto stoi za spiskiem? Czy czwórce bohaterów uda się oczyścić z nieprawdziwych zarzutów? Jedno jest pewne: wojna jeszcze się nie skończyła.
UWAGI:
Tekst także na stronie 3. okładki. Na okładce: W środku kod dostępu do gry.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Starożytne zło opanowuje kolejne lądy Erdas. Z każdym dniem staje się bardziej bezwzględne. Coraz poważniej zagraża więzi łączącej zwierzoduchy z ich opiekunami. A najbardziej interesują je Wielkie Bestie.
Conor, Abeke, Melin i Rollan sa zdeterminowami, by powstrzymać mroczną siłę. Rozdzielają się i razem ze swoimi zwierzętami rozpoczynają rozpaczliwe wyprawy: głęboko pod ziemię i na krańce Erdas. Gdy ich sojusznicy ponoszą porażkę za porażką, młodym bohaterom nie pozostaje nic innego, jak stawić czoła złu. Z obranej drogi już nie da się wycofać."
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Róża uwielbia spędzać czas z rodziną zaczarowanych lisów, zwłaszcza z małym szczenięciem. Lisy te posiadają wiele ogonów i potrafią zmieniać kolor! Ale kiedy sir Kwaśniak wykorzystuje okropną maszynę, aby schwytać biedne lisy, Róża musi działać szybko. Czy uda się jej zorganizować nocny ratunek i uwolnić magiczne zwierzęta?
PRZEZNACZ.:
Wiek: 6+.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Ona jest potężnym dżinnem. On złodziejem z ulicy. Połączyła ich pradawna magia.
Kiedy Aladyn odnajduje magiczną lampę, Zahra zostaje przywrócona światu, którego nie widziała od pięciuset lat. Ludzie i dżinny pozostają w stanie wojny, więc aby przetrwać, musi ukrywać swą tożsamość. Przybierając różne kształty, będzie trwać przy swoim nowym panu aż do czasu, kiedy ten wypowie swoje trzy życzenia. Wszystko się komplikuje, gdy Nardukha, potężny król dżinnów, oferuje Zahrze szansę całkowitego uwolnienia od magii lampy. Uratowanie siebie oznacza jednak zdradzenie Aladyna - człowieka, w którym Zahra. zakochała się wbrew sobie. Teraz musi podjąć dramatyczną decyzję: wybrać między wolnością a uczuciem - zakazanym, lecz silniejszym niż wszystko, co znała do tej pory. Baśń tysiąca i jednej nocy opowiedziana na nowo.
UWAGI:
Na okładce: Trzy życzenia. Każde ma swoją cenę. Ile warta jest miłość?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni