Wyświetlone zostało 500 ostatnio wprowadzonych do katalogu pozycji (nowe nabytki). Zostały one posortowane malejąco po numerze inwentarzowym. Pozycje można tylko przeglądać, nie działa w tym trybie wyszukiwanie.
Kiedy wieloryby miały nogi : i inne niesamowite ścieżki ewolucji Tytuł oryginału: "When the wales walked : and other incredible evolutionary journeys".
Ten pięknie ilustrowany przewodnik w 13 studiach przypadku opisuje niektóre z najbardziej ekscytujących wydarzeń w historii ewolucji. Cofnij się w czasie i odkryj świat, w którym wieloryby chodziły po ziemi, krokodyle były ciepłokrwiste, a węże miały nogi! Poznaj przerażające gigantyczne ptaki i maleńkie słonie żyjące na wyspach. Dowiedz się, jak to się stało, że wieloryby chodziły na czterech nogach zanim zaczęły żyć w oceanach, jak dinozaury przekształciły się w ptaki oraz jak małe były pierwsze koty i dlaczego żyły na drzewach. Olśniewająca kompilacja ilustracji, komentarzy i drzew genealogicznych opisuje ewolucję w ujmujący i nowatorski sposób, który sprawi, że na zwierzęta spojrzymy zupełnie świeżym okiem.
Murph Cooper ma problem. Jego nowa szkoła jest supertajna i superdziwna. Wszyscy jego koledzy i koleżanki z klasy potrafią latać albo kontrolować pogodę, albo wyczarowywać na zawołanie maciupkie koniki. Jaka jest niezwykła umiejętność Murpha? Eeee, yyy, no tak - nie ma żadnej. Tak jak nie ma odstręczających, czających się nieopodal superzłoczyńców, których umysły gotują się od złowieszczych planów. Jednak są?! No dobra. Tak więc. nadszedł czas, by Normalny Chłopak stał się bohaterem!Napakowana humorem i wartką akcją po ostatnie literki książka, która uruchamia supermoc czytania. Sprawdź, czy bycie normalsem może być ciekawe.
UWAGI:
Na okładce: Nie potrzebujesz supermocy, żeby być bohaterem.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Kiedy Eliza Kiszonka decyduje się przyjąć propozycję popilnowania domu tajemniczej czarownicy z sąsiedztwa - Magenty Nagłej, nie spodziewa się, w jakie kłopoty się pakuje. Siedem dni w magicznej wieży, w towarzystwie uwielbiającego narzekać kruka i umorusanego psiaka początkowo wydaje się jej miłą przygodą. Ale kiedy do drzwi dziewczynki zaczynają pukać zwariowani sąsiedzi, a listonosz przynosi jej składniki magicznego eliksiru, które trzeba pilnie wykorzystać, okazuje się, że opieka nad domem Magenty może wymagać ekspresowej nauki czarów. Czy Eliza ma w sobie cechy potrzebne, by zostać czarownicą w tydzień?
UWAGI:
Stanowi część 1 cyklu, część 2 pt.: Jak uratować czarownicę w tydzień.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępne są 2 egzemplarze. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Kiedy po pobycie w magicznej wieży Eliza wraca do domu, codzienność wydaje się odrobinę nudna - do czasu, gdy magiczna moc znowu daje o sobie znać i wywraca jej życie do góry nogami. Tym razem dziewczynka musi pomóc Magencie ocalić jej licencję na czarowanie i uporać się z zrzędzącym dżinem. Kolejna część przygód Elizy Kiszonki - pełna zwrotów akcji, zabawnych sytuacji i z dużą dozą magii.
UWAGI:
Stanowi część 2 cyklu, część 1 pt.: Jak zostać czarownicą w tydzień.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępne są 2 egzemplarze. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Wszystkie leniwce na piżamce małej Jadzi już ziewają ze zmęczenia, tylko Jadzia jakoś nie chce iść spać. Jest jednak na to pewna rada - mama Jadzi zna sztuczki, które pomogą dziewczynce zapaść w puchaty i milutki jak kocyk sen.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępne są 2 egzemplarze. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Większość swojego siedemnastoletniego życia Alice spędziła z matką w drodze, uciekając przed prześladującym je pechem. Jednak dopiero kiedy jej żyjąca w osamotnieniu babcia, autorka kultowych, mrocznych historii, umiera w swojej posiadłości Hazel Wood, Alice dowiaduje się, co oznacza prawdziwy pech. Jej matka znika, porwana przez tajemniczą postać z groźnej krainy, o której pisała babcia Althea. Jedyną wskazówką Alice jest notka zostawiona przez matkę: "Trzymaj się z dala od Hazel Wood". Dotychczas Alice wystrzegała się dziwacznych fanów swojej babki. Teraz jednak nie ma wyboru i postanawia skorzystać z pomocy kolegi ze szkoły, a jednocześnie wielbiciela twórczości Althei - Ellery’ego Fincha. Wyruszają do Hazel Wood, by uratować matkę, a następnie trafiają do świata opisanego przez Altheę, gdzie Alice być może uda się poznać prawdę na swój własny temat.
Fantastyczna, wciągająca i trochę niebezpieczna powieść Melissy Albert zdobyła kilkadziesiąt nagród i nie schodzi z list bestsellerów. Prawa do jej ekranizacji zapewniła sobie wytwórnia Columbia Pictures, a produkcji podejmą się producenci Niezgodnej.
UWAGI:
Stanowi część 1 cyklu.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Czy wierzysz w magię? Maja i jej przyjaciółki wierzą! A gdy spotykają gwiezdne zwierzęta, otwiera się przed nimi świat magicznych przygód. Karola, Maja, Zuza i Wiola razem z gwiezdnymi zwierzętami muszą użyć swoich mocy, aby powstrzymać siły czarnej magii. W kolejnej część serii gwiezdni przyjaciele obawiają się, że czarna magia nabiera mocy. Coraz częściej wybuchają między nimi spory. Czy gwiezdne zwierzęta przekonają ich do wspólnego działania? Czas stawić czoło kolejnym niesamowitym wyzwaniom!
PRZEZNACZ.:
Wiek 6+.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Czy wierzysz w magię? Wiola i jej przyjaciółki wierzą! A gdy spotykają gwiezdne zwierzęta, otwiera się przed nimi świat magicznych przygód. Wiola i jej gwiezdne zwierzę, żbik o imieniu Dereń, muszą użyć swoich mocy, aby powstrzymać siły czarnej magii. Kiedy seria nieprzyjemnych zdarzeń dotyka lokalną drużynę gimnastyczną, gwiezdni przyjaciele podejrzewają, że kryje się za tym czarna magia. Ale czy magiczne zdolności gwiezdnych przyjaciół są wystarczające, aby pokonać zło?
PRZEZNACZ.:
Wiek 6+.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Czy wierzysz w magię? Maja i jej przyjaciółki wierzą! A gdy spotykają gwiezdne zwierzęta, otwiera się przed nimi świat magicznych przygód. Maja i jej gwiezdne zwierzę, lis o imieniu Paprotek, muszą użyć swoich mocy, aby powstrzymać siły czarnej magii. Starsza siostra Mai zaczęła się dziwnie zachowywać, a gwiezdne zwierzęta wyczuły w tym działanie czarnej magii. Czy dziewczynki będą mogły wykorzystać swoje magiczne zdolności, aby pokonać zło?
PRZEZNACZ.:
Wiek 6+.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni